zondag 28 augustus 2016

ATSC...terug van vakantie :) / ATSC...back from summer-break :)

Hallo lieve mensen, allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn "schelpenkrans" en wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen, gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Vandaag op deze laatste zondag in augustus starten wij weer fris en fruitig op het Addicted To Stamps Challengeblog  met de challenge: "géén vierkant"....
Dit is mijn voorbeeldkaart om jullie te inspireren:

Hello dear people, thank you about your nice comments about my card with the wreath with shells and a warm welcome to my new followers. The more the merrier...LOL
Today starts a new challenge at http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ and the challenge is: "NOT a square...", so this is my card to try to give you some inspiration...

De vorm van de kaart is gemaakt met behulp van een Dutch DooBadoo stencil. De grootste maat overgetrokken op kraft, de volgende laagjes uit het mooie Maja-design Summertime papier. Alle randjes zijn beïnkt met distress-inkt.

I used a stencil from Dutch Doobadoo for the shape of the card. The base is from craft and the dp from Maja Design-Summertime. I used distressink to color the edges.
Tilda is colored with inktense pencils from Derwent. The text is Dutch for "lots of love from me".

Tilda is ingekleurd met inktense potloden van Derwent. De achtergrond gekleurd met chalk en wat kleine swirls gestempeld. De gestreepte bloemetjes gestempeld, uitgeknipt en geplakt. Achter Tilda zit een kanten randje met plakpareltjes en bovenin wat wondgaas.
De tekststempel met Stazon Saddle Brown gestempeld, komt wat minder "hard" over dan zwart vind ik....

The tags are cut out of the designpaper and decorated with some ribbons. Further I've used pearls, lace , gauze, stamped and cut out flowers and a little swirl stamp.
De ingestoken labels zijn uit het dessin-papier geknipt van Maja en voorzien van verschillende lintjes. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven. Mijn teamgenootjes hebben ook hele mooie voorbeelden gemaakt dus klik even door naar http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/.
Je hebt twee weken de tijd voor deze challenge en vergeet niet dat we een stempelblog zijn dus maak gebruik van minimaal één stempel ;p

If  you like to see what my teammates have made go to http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ and maybe you like to take a chance on the challenge. You have two weeks to join us and you have to use at least one stamp. Thanks for dropping by, enjoy your sunday,
Greetings Miranda

Dank je voor je bezoekje, fijne zondag en tot blogs.
Lieve groetjes Miranda

*Tilda hiding heart-Magnolia,    *tekststempel Eline's words-EC0138-Marianne Design,    *mal-DutchDoobadoo,
*design-papier-Maja Design-Summertime,    *distressinkt Vintage photo-Ranger,,     *blaadjes-Curvy leaves-Elizath Craft Design,    *inktense potloden-Derwent,     *chalk, wondgaas, lint, plakparels, roosjes

40 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! Ik vind hem super geworden. Gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijkbaar ligt het aan mij maar ik kan op je blogpost geen foto zien, maar gelukkig stond de link erbij dus ik ben even wezen spieken. Je kaart is prachtig. Het papier blijft mooi en hij is prachtig afgewerkt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi weer Miranda! Schitterende kleuren, leuk alle lintjes aan je labeltjes en de bloemen met de 2 kleuren opgebouwd! Echt prachtig!
    fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda, zelfs hier zie ik je kaart niet en ook niet in mijn leeslijst van blogger. ik lees dat Sabine het ook niet kan zien. Zo vreemd maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. het zal dus aan blogger liggen. Gelukkig staat het bij ATSC zichtbaar erop. Je kaart is super mooi!! Een leuk model, kleuren, details en een schattige Tilda. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje weer Miranda, alles past weer perfect bij elkaar. P.S. ik heb niet gezongen, het werd al snel donker en toen kwam hij toch weer naar beneden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda. Wat een prachtige kaart Top. mooi papier van Maja heb je gebruikt en het stempeltje is enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Miranda!
    Leuk model en een mooi stempeltje....alles past weer zo leuk bij elkaar.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met een mooie lay-out en opbouw! Alles matcht perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Miranda. Het is altijd genieten bij jou!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Mooi papier heb je gebruikt en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi modelletje is dit toch! Erg mooi gemaakt met die labeltjes erachter en al die vormen stansjes. Hele mooie lay-out. De vorige kaart is inderdaad ook erg mooi met die schelpen. Super gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij werkte je link niet Miranda.
    Maareh, prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje. Geen vierkant in te ontdekken ....
    Leuk met al die labels er tussenin.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, echt prachtig Miranda. Een top kaart met veel moois erop.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Miranda. Mooi kraft en blauw. En de tags zijn ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda
    Wat een prachtige kaart met deze lieve Tilda en het supermooie Maja papier, heel leuk zijn de labels die er tussenuit komen.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, Miranda....prachtig kleurwerk en zoveel gave details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat een prachtige kaart. Mooi kleurencombinatie.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart,Miranda.Veel op te zien.Leuke vorm.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi, Miranda! En heb je een fijne vakantie gehad?
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent weer heel mooi begonnen na de zomerstop Miranda! En leuk om een mooi ingekleurde Tilda bij je te zien.
    Een heel mooi totaal plaatje geworden!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Miranda,
    wat heb je een heel mooi ingekleurd magnoliakaartje gemaakt toppie gemaakt !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je prachtig gekleurd Miranda, ik ben even afwezig geweest, veel te warm, ik heb het er héél moeilijk mee.
    Maar nu koelt het even af en gauw reageren bij mijn blogvriendjes, haha.
    Je kaart is een beeldje om te zien, met liefde gemaakt, dat straalt ervan af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je gemaakt Miranda,
    prachtig ingekleurd, leuke bloemen heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een beauty van een kaartje Miranda....zo leuk die vorm en ook prachtige details erop....en Tilda staat er ook zo parmantig bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beeldschoon Miranda...echt een prachtige creatie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooie kaart en leuk model! Tilda is mooi gekleurd.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Miranda,
    ik zie op mijn blog geen plaatje en ook geen kaartje hihihi...
    dus even op de link geklikt en ja hoor daar was tie..
    Wat een schatje dit kaartje heel mooi ingekleurd en zulke leuke details!!!!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele lieve kaart Miranda ! Had je schelpjeskaart gemist, Heel special met dat kokostouw erbij. Ken dit niet, maar heeft een mooi effect! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat een pracht weer Miranda!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit toch een mooie kleuren combinatie, dat blauw met dat beige/bruin.

    Lief kaartje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gaaf kaartje Miranda. Erg leuk gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen